BLIK
BLIK to metoda płatności, dzięki której łatwo i szybko zapłacisz w sklepie i przez internet, a dodatkowo wpłacisz i wypłacisz gotówkę.
Do płatności BLIKIEM nie potrzeba karty płatniczej ani portfela. Wystarczy telefon z dostępem do internetu i aplikacja mobilna Banku Spółdzielczego w Staroźrebach „Nasz Bank”. Aplikacja mobilna „Nasz Bank” jest wygodną i bezpieczną formą dostępu do Twojego konta bankowego z urządzenia mobilnego np. smartfonu czy tabletu.
Pobranie Aplikacji mobilnej Nasz Bank Google Play – system operacyjny Android
Zeskanuj poniższy QR Kod lub otwórz sklep Google Play i wyszukaj Nasz Bank;
2.Wybierz opcję Zainstaluj;
- Uruchom Aplikację mobilną wybierając opcję Otwórz lub poprzez wybranie ikony Aplikacji mobilnej Nasz Bank w menu telefonu.
Więcej: Aplikacja Mobilna Nasz Bank
– Dzięki usłudze BLIK można:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobilnej NASZ BANK wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej.
– Co to jest kod BLIK?
Kod BLIK to jednorazowy, 6-cyfrowy kod, który wygenerujesz w aplikacji mobilnej Nasz Bank. Ważny jest 2 minuty. Po upływie tego czasu, można wygenerować nowy. Kodu używa się, by rozpocząć płatność.
– Jaki jest maksymalny limit transakcji BLIK
Maksymalny limit transakcji dla transakcji: wypłata gotówki, płatności w sklepach, zakupów online to 5 000 zł.