BLIK

BLIK to metoda płatności, dzięki której łatwo i szybko zapłacisz w sklepie i przez internet, a dodatkowo wpłacisz i wypłacisz gotówkę.

Do płatności BLIKIEM nie potrzeba karty płatniczej ani portfela. Wystarczy telefon z dostępem do internetu i aplikacja mobilna Banku Spółdzielczego w Staroźrebach „Nasz Bank”. Aplikacja mobilna „Nasz Bank” jest wygodną i bezpieczną formą dostępu do Twojego konta bankowego z urządzenia mobilnego np. smartfonu czy tabletu.

Pobranie Aplikacji mobilnej Nasz Bank Google Play – system operacyjny Android


  1. Zeskanuj poniższy QR Kod lub otwórz sklep Google Play i wyszukaj Nasz Bank;

2.Wybierz opcję Zainstaluj;

  1. Uruchom Aplikację mobilną wybierając opcję Otwórz lub poprzez wybranie ikony Aplikacji mobilnej Nasz Bank w menu telefonu.

Więcej:  Aplikacja Mobilna NASZ BANK

 

     – Dzięki usłudze BLIK można:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobilnej NASZ BANK wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej.

       – Co to jest kod BLIK?

Kod BLIK to jednorazowy, 6-cyfrowy kod, który wygenerujesz w aplikacji mobilnej Nasz Bank. Ważny jest 2 minuty. Po upływie tego czasu, można wygenerować nowy. Kodu używa się, by rozpocząć  płatność.

       – Jaki jest maksymalny limit transakcji  BLIK

 Maksymalny limit transakcji dla transakcji: wypłata gotówki, płatności w sklepach, zakupów online to 10 000 zł.