Przerwa w dostępie do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej

Szanowni Państwo!

          Informujemy, że  w nocy z 8 na 9 września br. (wtorek/środa) między godziną 00:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking  i Aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi

Ogłoszenie

Szanowni Klienci,

Bank Spółdzielczy w Staroźrebach informuje, iż od dnia 

1 PAŹDZIERNIKA 2020 R.

placówki banku będą czynne dla klientów w następujące dni:

POK w NOWEJ GÓRZE – Poniedziałek, Środa, Piątek 

w godzinach 7.30 – 15.00,

POK w BLICHOWIE – Wtorek, Czwartek 

w godzinach 7.30 – 15.00.

 

Zapraszamy

Usługa Moje ID w Banku Spółdzielczym w Staroźrebach

Informujemy, że od dnia 27 lipca 2020 dostępna jest usługa mojeID służąca do zdalnego potwierdzania tożsamości.
mojeID” to bezpieczne narzędzie do potwierdzania tożsamości w komercyjnych i publicznych usługach online, uruchamiane wraz z Profilem Zaufanym

Tarcza Finansowa PFR

Szanowni Klienci,

Polski Fundusz Rozwoju uruchamia Tarczę Finansową PFR – program skierowany do firm, które ucierpiały w wyniku pandemii koronawirusa.

Więcej informacji pod linkiem https://bsstarozreby.pl/tarcza-finansowa-pfr/

Serwis internetowy Grupy BPS o działaniach pomocowych dla Klientów

Wszystkich naszych Klientów, których sytuacja finansowa pogorszyła się w związku
z epidemią koronawirusa zapraszamy do odwiedzenia serwisu zawierającego informacje
o działaniach pomocowych. W jednym miejscu znajdą Państwo materiały informacyjne dotyczące wsparcia dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych oferowanych przez Banki Spółdzielcze z Grupy BPS oraz instytucje państwowe i inne organizacje.
Serwis dostępny jest pod adresem:
www.grupabps.pl/wsparcie-dla-klientow
Strona obejmuje 4 działy:
• Wsparcie dla Klientów Banków Spółdzielczych – informacje o zakresie działań pomocowych, z jakich może skorzystać Klient indywidualny i instytucjonalny posiadający kredyt w Banku Spółdzielczym z Grupy BPS
• Wybrane aspekty Tarczy Antykryzysowej oraz Tarczy Finansowej PFR – informacje o zakresie wsparcia przedsiębiorców udzielonego przez instytucje państwowe wraz z opisem wstępnym do każdego z obszarów
• Przydatne linki – wskazanie na strony internetowe wraz z linkami do tych stron, zawierające istotne informacje o programach pomocowych
• Szkolenia – informacje o webinariach i innych dostępnych formach edukacji, pozwalających zdobyć wiedzę w tematyce pomocowej.

Serwis jest na bieżąco aktualizowany i uzupełniany. Wierzymy, że będzie dla Państwa ułatwieniem w wyszukiwaniu informacji o działaniach pomocowych.

Zmiany w Regulaminach związane z podniesieniem limitów kwotowych dla transakcji zbliżeniowych niewymagających zatwierdzenia kodem PIN

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że w związku z podniesieniem limitów kwotowych dla transakcji zbliżeniowych niewymagających zatwierdzenia kodem PIN, zostały dokonane zmiany w poniższych Regulaminach:

1)Regulamin kart debetowych business w Banku Spółdzielczym w Staroźrebach
2)Regulamin kart debetowych w Banku Spółdzielczym w Staroźrebach
3)Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych w Banku Spółdzielczym w Staroźrebach

Od 20.03.2020 r. klienci wykonujący transakcje zbliżeniowe poniżej 100 zł mogą nie być proszeni o wprowadzenie kodu PIN. To, czy klient zostanie poproszony o PIN zależy od tego, czy dany terminal POS został już zaktualizowany.

Informacja w związku w epidemią koronawirusa

Z uwagi na sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa prosimy, aby do placówek Banku Spółdzielczego w Staroźrebach przychodzić jedynie w sprawach koniecznych i tylko w sytuacji, gdy dana sprawa wymaga osobistej wizyty w Banku.

Jeśli to możliwe prosimy o:

  • załatwianie spraw poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy,
  • korzystanie z bankowości elektronicznej/ mobilnej,
  • korzystanie z kart płatniczych do wypłat gotówki z bankomatu,
  • płacenie kartami w placówkach handlowych.

 

Zarząd Banku Spółdzielczego w Staroźrebach

Nowe metody uwierzytelniania w ramach usług bankowości elektronicznej

Szanowni Państwo!

Uprzejmie informujemy, iż z dniem 12 września 2019 r. będą obowiązywać nowe metody uwierzytelniania w ramach usług bankowości elektronicznej.
Główne zmiany jakie niesie ze sobą wejście w życie Dyrektywy PSD2 to:
– logowanie się do systemu bankowości internetowej oraz autoryzacja transakcji,
– wybrane transakcje zbliżeniowe (te do 50 zł) będą potwierdzane kodem PIN.
Zmiany te są konieczne aby zwiększyć bezpieczeństwo Państwa pieniędzy i transakcji.

Logowanie się do systemu bankowości internetowej

Podczas logowania się do bankowości internetowej oprócz loginu i hasła, co 90 dni wyświetli się komunikat do podania hasła SMS, ponadto system poprosi nas o wpisanie 4-cyfrowego kodu uwierzytelnienia do haseł SMS. Kod ten posłuży nam do logowania oraz autoryzacji transakcji – gdy operacja będzie wymagała podania hasła SMS, należy poprzedzić ją kodem.

Uwaga: we wrześniu nastąpi zablokowanie możliwości korzystania z listy haseł jednorazowych.

Zmiana metody uwierzytelnienia transakcji z listy haseł jednorazowych na hasła sms wymaga złożenia przez użytkownika systemu bankowości internetowej wniosku w Banku o zmianę metody uwierzytelnienia i podania numeru telefonu komórkowego, na który będą przesyłane kody SMS.

Prosimy zapoznać się z instrukcją:
1) Internet Banking klienta indywidualnego – str. 12 Silne uwierzytelnienie klienta
2) Internet Banking dla Firm – str. 14 Silne uwierzytelnienie Klienta

Dywidenda za 2018 rok

Szanowni Członkowie.  

Na podstawie uchwały nr 6 Zebrania Przedstawicieli z dnia 19.06.2019r. Bank postawił do dyspozycji Państwa dywidendę w wysokości 5,6% liczoną od wartości posiadanych udziałów na dzień 31.12.2018r. i okresu ich przetrzymywania w 2019r.

Dywidendę można pobierać we wszystkich placówkach Banku.

Zarząd Banku Spółdzielczego w Staroźrebach