Informacja prasowa w sprawie zmian do moratorium pozaustawowego („Stanowiska banków w zakresie ujednolicenia zasad oferowania narzędzi pomocowych dla klientów sektora bankowego”)

Plik do pobrania

Zmiany w usłudze 3D Secure i realizacja transakcji kartami w Internecie

Od dnia 15 lutego 2021 r. obowiązkowe staje się podawanie PINu podczas realizowania transakcji z usługą 3D Secure. Zawsze jako pierwszy czynnik uwierzytelnienia przy transakcji Internetowej z usługą 3D Secure będzie trzeba podać kod PIN ustanowiony przez siebie w portalu Kartosfera.

W przypadku braku nadania PINu dla transakcji z 3D Secure przy realizacji transakcji w Internecie zostanie wyświetlony następujący komunikat : „ Transakcja nie może zostać zrealizowana, ponieważ nie został ustanowiony PIN dla transakcji zabezpieczonych usługą 3D Secure. W celu ustawienia kodu PIN wejdź do portalu kartosfera.pl, zaloguj się i w zakładce 3D Secure ustaw PIN

Instrukcja nadania kodu PIN do transakcji internetowych

 

Wnioski “Rodzina 500+”

Składanie wniosków “Rodzina 500+” dostępne w bankowości internetowej naszego banku.

Aby uzyskać prawo do świadczenia wychowawczego od 1 czerwca 2021 r., wnioski będzie można składać już od 1 lutego 2021 r. drogą elektroniczną przez bankowość internetową Banku Spółdzielczego w Staroźrebach.

  • Informator Rodzina 500+
  • Ulotka 500+
  • Od stycznia 2021 r. zmiany w usłudze 3D Secure i realizacji transakcji kartami w Internecie

    Uprzejmie przypominamy, że od stycznia 2021 r. wchodzi w życie zmiana przepisów prawa, która wprowadza wymóg silnego uwierzytelnienia usługi 3D Secure i realizacji transakcji kartami w internecie wynikająca z Dyrektywy PSD2.

    W Grupie BPS realizacja wymogu silnego uwierzytelniania będzie polegała na dodaniu, obok dziś funkcjonującego obowiązku podania jednorazowego kodu przesyłanego w formie SMS, drugiego obowiązkowego zabezpieczenia w postaci kodu PIN dedykowanego dla usługi 3D Secure.

    Przejdź do sekcji – 3D Secure i realizacji transakcji kartami w Internecie

    Ogłoszenie

    Szanowni Klienci,

    Bank Spółdzielczy w Staroźrebach informuje, iż od dnia 

    1 PAŹDZIERNIKA 2020 R.

    placówki banku będą czynne dla klientów w następujące dni:

    POK w NOWEJ GÓRZE – Poniedziałek, Środa, Piątek 

    w godzinach 7.30 – 15.00,

    POK w BLICHOWIE – Wtorek, Czwartek 

    w godzinach 7.30 – 15.00.

     

    Zapraszamy

    Usługa Moje ID w Banku Spółdzielczym w Staroźrebach

    Informujemy, że od dnia 27 lipca 2020 dostępna jest usługa mojeID służąca do zdalnego potwierdzania tożsamości.
    mojeID” to bezpieczne narzędzie do potwierdzania tożsamości w komercyjnych i publicznych usługach online, uruchamiane wraz z Profilem Zaufanym

    Tarcza Finansowa PFR

    Szanowni Klienci,

    Polski Fundusz Rozwoju uruchamia Tarczę Finansową PFR – program skierowany do firm, które ucierpiały w wyniku pandemii koronawirusa.

    Więcej informacji pod linkiem https://bsstarozreby.pl/tarcza-finansowa-pfr/

    Serwis internetowy Grupy BPS o działaniach pomocowych dla Klientów

    Wszystkich naszych Klientów, których sytuacja finansowa pogorszyła się w związku
    z epidemią koronawirusa zapraszamy do odwiedzenia serwisu zawierającego informacje
    o działaniach pomocowych. W jednym miejscu znajdą Państwo materiały informacyjne dotyczące wsparcia dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych oferowanych przez Banki Spółdzielcze z Grupy BPS oraz instytucje państwowe i inne organizacje.
    Serwis dostępny jest pod adresem:
    www.grupabps.pl/wsparcie-dla-klientow
    Strona obejmuje 4 działy:
    • Wsparcie dla Klientów Banków Spółdzielczych – informacje o zakresie działań pomocowych, z jakich może skorzystać Klient indywidualny i instytucjonalny posiadający kredyt w Banku Spółdzielczym z Grupy BPS
    • Wybrane aspekty Tarczy Antykryzysowej oraz Tarczy Finansowej PFR – informacje o zakresie wsparcia przedsiębiorców udzielonego przez instytucje państwowe wraz z opisem wstępnym do każdego z obszarów
    • Przydatne linki – wskazanie na strony internetowe wraz z linkami do tych stron, zawierające istotne informacje o programach pomocowych
    • Szkolenia – informacje o webinariach i innych dostępnych formach edukacji, pozwalających zdobyć wiedzę w tematyce pomocowej.

    Serwis jest na bieżąco aktualizowany i uzupełniany. Wierzymy, że będzie dla Państwa ułatwieniem w wyszukiwaniu informacji o działaniach pomocowych.

    Zmiany w Regulaminach związane z podniesieniem limitów kwotowych dla transakcji zbliżeniowych niewymagających zatwierdzenia kodem PIN

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że w związku z podniesieniem limitów kwotowych dla transakcji zbliżeniowych niewymagających zatwierdzenia kodem PIN, zostały dokonane zmiany w poniższych Regulaminach:

    1)Regulamin kart debetowych business w Banku Spółdzielczym w Staroźrebach
    2)Regulamin kart debetowych w Banku Spółdzielczym w Staroźrebach
    3)Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych w Banku Spółdzielczym w Staroźrebach

    Od 20.03.2020 r. klienci wykonujący transakcje zbliżeniowe poniżej 100 zł mogą nie być proszeni o wprowadzenie kodu PIN. To, czy klient zostanie poproszony o PIN zależy od tego, czy dany terminal POS został już zaktualizowany.