Home Banking
Usługa Home Banking przeznaczona jest dla klientów Banku, zarówno dla osób fizycznych i jak i klientów instytucjonalnych.
Oto co umożliwia Home Banking:
- uzyskanie informacji o stanie sald na rachunku,
- dokonywanie przelewów, w tym składki ZUS i przelewy do Urzędów Skarbowych,
- przechowywanie i przeglądanie informacji o wykonywanych operacjach,
- odbieranie wyciągów,
- wysyłanie i dobieranie informacji tekstowej pomiędzy bankiem a klientem, np. zgłoszenie zapotrzebowania na gotówkę,
- szybki przeprowadzanie operacji,
Home Banking to:
- oszczędność czasu, dostępność i wygoda,
- bezpieczeństwo- zabezpieczenie dostępu do systemu za pomocą haseł,
- bezpieczeństwo przesyłanych informacji- szyfrowanie i kodowanie transmisji danych,
- możliwość realizacji zleceń w dogodnym czasie bez potrzeby wizyty w Banku,
Do korzystania z Home Banking potrzebne jest:
- komputer z systemem operacyjnym Windows,
- modem,
- linia telefoniczna analogowa lub ISDN,
- Wniosek o świadczenie usługi HomeBanking
Wniosek o świadczenie usługi HomeBanking